lørdag 3. november 2007

Gold Coast var fin fint!


Ups, der tok det visst en uke før vi fikk oppdatert. Det var fin fint på Gold Coast! Internett er ikke redusert lengre, så vi har lagt ut bilder :) Det interaktive kartet er også oppdatert (wow!) Og vi har laget noen filmsnutter. Så vi skal vel få ut dem også etterhvert.

Vet ikke hvordan det er i Stavanger, men her er det kortere mellom dagene hvor temperaturmåleren passerer 30. Julepynten begynner også å komme på plass rundt omkring i byen.

På jobb har jeg nå fått meg kontorstol, 512 mb ram og bedre skjerm. Hurra! Marie hadde fri på fredag og jeg fikk fri, så vi tok en dagstur (til) til Gold Coast. Jeg er litt solbrent på tross av 30 i solfaktor. Marie er bare gylden brun.

Søknadene til Universitetet i Sydney er sendt inn (en dag over fristen). Så nå venter vi i spenning på resultatene på TOEFL-testene og svarene på søknadene.

Vi har vært på museum. Det var visst helt gratis. Det er vi positive til.

Også anbefaler jeg selvfølgelig alle å ta en titt på Ida De Rosa sin blogg ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Marie

Så kjekt å lese om livet ditt i Australia! Jeg blir helt misunnelig når jeg ser temp og mengde sol, her jeg sitter i striregnet i Stavanger. Kos deg masse!

Neste helg skal jeg til Trondheim og besøke Hilde og Jon, og det gleder jeg meg veldig til. Da skal jeg vise dem min del av universitetet der oppe :-) Regner med at gamle minner blir som nye...

Jeg savner både deg og Hilde her i huset. Klem fra Aud

La rose sa...

jo, takk for linken :) men hallo, nå er det ei uga uden nytt her. kom igjen, få ut noe nytt på bloggen!!
i stavanger snør det. skrått.