fredag 26. oktober 2007

Endelig ut å oppleve Australia

Vi har enda ikke fått sendt inn noe vitnemål til Universitetet i Sydney. 5 dager igjen... Sukk..
Men; nå har jeg spist på Pig'n Whistle - resturanten til Marie. Servicen og oppfølgingen var urealistisk fantastisk!! Kjøkkenet får derimot ikke like god kritikk ettersom maten måtte opp igjen senere på kvelden. I dag og i går har jeg sittet i 8 timer og kopiert og limt inn. Det har seg dessverre slik at når alt du gjør er å kopiere og lime inn, så står tiden stille, så jeg føler jeg har gjort dette i to uker - uten pause. To uker med kopiering og liming er LANG tid! Men det går -- greit når jeg har noe å se fram til:

I morgen er første gang vi skal ut og oppleve Australia! Vi skal ned til Surfers Paradise, Gold Coast og blir til søndag. Det blir sikkert kjempetopp! Det er planen hvertfall.. Vi skal ikke på Water -, Sea -, Movie eller noen annen World denne gangen. Bare sol og strand - mmm...

Været ser bra ut!



Det kommer verken ut nye bilder eller filmer mens internett fortsatt er treigt. Buhu!

2 kommentarer:

marianne sa...

Veldig kjekt å høre. Jon. Håper dere får en fin helgetur. Men hvordan gikk engelsk-prøven..??
Far

Anonym sa...

Resultatene tar opptil 3 uker å få :)