tirsdag 4. september 2007

F-111. Ikke F-16


RiverFire var, som jeg sa i filmen, fantastisk! Jeg vet ikke helt om jeg fikk fram hvordan det så ut med de to F-111 (ikke F-16) flyene som passerte over oss med fuel burn, hva nå det betyr. Så derfor legger jeg ved enda et bilde :)

Fint? Ja!


Det grønne beltet jeg har brukt på alt av bukser og shorts siden grunnkurs, falt plutselig av. Kjempetrist. Så da var det ut på beltetur! Hvor kjøper du billige, greie belter? Jo, H&M, men det finnes visst ikke her. Det kan også være vi må skaffe oss vår egen seng i leiligheten vi finner. Men det er ikke noe problem! Det er bare å ta en tur på IKE - nei, det har de visst heller ikke og i går ble vi lei pasta, så vi bestemte oss for å ta en meksikansk gryte, men pokker - de har ikke Toro heller!

Nå er Marie på jobb. Hun har jobbet fredag, søndag, i går og i dag. Det er jobbejenta si det! Lange er skiftene også. I dag jobber hun med sjefssjefen. Han skal visst evaluere arbeidet hennes og vurdere om hun får flere skift. Det vedder jeg på at hun gjør - skiftslederne liker henne kjempegodt. Kanskje litt for godt. Alt dette fikk jeg vite da jeg passerte jobben hennes på vei på visning i dag morges. Rommet var et hotelliknende rom 25m fra jobben til Marie - altså midt i sentrum. Det er ingen revolusjon, men det er billig (3000 pr/pers i mnd), koselig og i 13. etasje med store, fine vinduer.

Hvordan de overlever uten IKEA, H&M og Toro her, har jeg ikke peiling på, men vi skal finne utav det!

Det interaktive kartet er blitt plassert på siden og er oppdatert og
jeg har lagt ut nye bilder

7 kommentarer:

Unknown sa...

Ufattelig at millioner av mennesker greier seg uten H&M, Ikea og Toro!!! Leser bloggen deres mange ganger om dagen - og gleder meg til å besøke dere!! (jeg er den eneste som har stemt!)

Anonym sa...

Heisann Mammsen :)
Ja, e d ikkje sykt?
Glede meg t du komme!

Unknown sa...

Fortsatt regn!
Hahahahahahahahahahahahahahaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

Unknown sa...

Ida og mor sitter fredags kveld ser på den gamle bloggen. Ser at det er 12 grader i Brisbane, her er det 14!! :-DDDD
I morgen er det ny innvielsesfest. Mandag er det valg, nå er det partilederdebatt på tv. Siv har kledd seg kliss likt Kristin Halvorsen!! Vi diskuterer KAFFOR???? Vi kunne selvfølgelig diskutert innholdet i det de sier, men det gjør vi ikke. Vi diskuterer hvorfor Siv har på seg rød jakke. Nå ligger dere og sover, dere er ti timer eldre enn oss. Dere kommer til å dø ti timer før oss. Hvordan går det med jobben til Marie? Hvordan går det med leilighet (hybel?) Hvordan går det med Jon og jobb? Ekkelt spørsmål? Når skal jeg vise Ida hjemmesiden til edu-nor.

dmmikkel sa...

meg, lasse og ygga i australia i januar - i think so!!!

ramvi sa...

@tone:
Heisann mammamomsen! Vi ligger bare 8 timer foran :) Det går fin fint med jobben til Marie. Skiftslederne liker henne kjempegodt, men så blir de bare teitere og teitere oppover i hierarkiet. Vi skal på ny visning nå om en times tid :) Jeg har ikke fått ETT svar fra jobbsøknadene mine. Ikke engang et nei.
Håper innvielsesfest #2 også var en suksess!

@dmmikkel:
Yay, glede meg!

Anonym sa...

Joooda, de har IKEA her. Det ligger bare et lite stykke utafor byen. (:

(Wenche, ogsaa i Brissie:)