torsdag 11. oktober 2007

Oppdatering!

NÅ får det være på tide med en oppdatering! Dette blir for dårlig! Vi skal skjerpe oss...
Men det er veldig hyggelig at så mange har lagt merke til tørket :)
Siden sist har det skjedd masse! Oi, så mye! Et hav – et stort et! På størrelse med atanterhavet.
Så vet du det...

Det første og viktigste jeg vil fortelle er at nå kan du se hvilken musikk vi har hørt på den siste uka i sidebaren her på bloggen. Wow! Nå hører jeg på det nye Radiohead-albumet In Rainbows. Når albumet ble lagt ut for salg på nettet, kunne du velge selv hvor mye du ville betale. Det var en artig pris! Albumet er å finne på www.inrainbows.com.
Der var teknologi / nerdedelen ferdig.

Marie sin forrige jobb på The Coffee Club var ikke så bra. Den var rett og slett ikke bra i det hele tatt. Hvor er Gerd Liv når du trenger henne? Så der sluttet hun. Hurra!
Derfor har hun letet etter ny jobb den siste uka. Det tar aldri lange tiden før tilbudene står i kø for Marie. Så i går, i dag og i morgen gjør hun ikke annet enn å dra fra jobbintervju til jobbintervju og prøvejobbing til prøvejobbing. Butikken føler de prøver henne ut, men det blir mer eller mindre til at Marie er den som prøver ut jobben og kan velge den hun synes er kjekkest. Heldiggrisen.

Selv har jeg fått meg jobb hos et eiendoms-inviteringsfirma. Der har jeg jobbet i litt over en halv måned. Jeg driver selvfølgelig å datanerder. Egentlig ble jeg ansatt som datagodkjenner, men nå driver jeg mest med utvikling. Det er dessverre ikke så sosialt. Så jeg sitter som regel og holder kjeft i 8 timer. Men pengene renner inn.

Åja, også har vi fått oss plass å bo! Der vi var på visning, i 22. etasje i en skyskraper i hovedgata, der bor vi sammen med et brasaliansk par. Da jeg kom hjem fra jobb i dag, hoppet Marie og jeg i boblebadet med en øl. Det var deilig. Det er også basseng, sauna og treningsrom.

Marie har lagt ut bilder på Facebook ;)


Her skal det bli flere oppdateringer, bilder og filmer. Nå har vi skjerpet oss :)

5 kommentarer:

Hilde sa...

gralla med jobber og leilighet. Marie, eg savne deg. Men KOFFER har dåkker ikkje lagt vår blogg på linkene te venners blogger?? Eg føle meg vonbroten... :(

dmmikkel sa...

yay

ramvi sa...

Hilde, d e et veldig bra spørsmål!
Den e der nå ;)

La rose sa...

og te min blogg... :(

ramvi sa...

Åj, kossen kunne eg glemme deg og, ida? Me ska fiksa ein link te din side og, sporenstreks :)